Selamat Pengantin Baru!

Posted: June 17, 2010 in Blog, Uncategorized
Tags: , , , ,

Selamat Pengantin Baru.. Kepok, kepok, kepok, kepok..

Selamat berbahagia.. Jeng, Jeng,Jeng,Jeng,Jeng,Jeng..

Semoga ke anak cucu.. Huhuhu..

Selamat sejahtera.. Hohohoho..

Lagu ini ditujukan kepada my pakcik.. (Cik Ajam).. Selamat Pengantin Baru!!! Kebabom!!! Kebabom!!! Hoho.. Itu dia bunga api.. Kui3

Semoga Berbahagia ke anak cucu, cicit, piot dan seterusnya.. Sume ni adalah gambar saya dengan pengantin sebab saya telah dilantik sebagai pengapit di majlis hari persandingan.. Pakcik saya dapat jodoh orang jauh, Kelantan.. hehe.. Cek mek molek.. Kui3..

Jemputan kenduri ke Kelantan mengambil masa selama lebih kurang 12 jam.. Naik bas jer.. Hehehe..  Pergh!!! Memang letih.. Tapi berbaloi.. Yelar dapat jalan2 kat Pasar Siti Khadijah tu.. Hehehe.. Tapi xbeli ape2 pun.. Kui3.. Time hari tu saya jadi pengapit.. Pengapit je lar yang boleh setakat ni.. Kui3.. Nak kahwin lum sampai seru.. Hahahaha.. Tema warna ungu belah perempuan, time belah laki plak tema warna merah.. Huhuhu.. Memang segak bergaya time jadi pengapit tu.. Hahaha.. Tengoklah gambar ni..

Segak kan pengapit pengantin tu.. Kui3..  Gambar atas time persandingan belah perempuan..

Yang ni belah laki.. Kacak tak pengapit pengantin tu? hehe.. Jangan puji lebih2.. Kembang kempis hidung dia.. Kui3..

Banyak lagi ni.. Time ni jadi pengapit ngan my sis.. Hehe.. Comel kan?? Yang sebelah my sis tu solo lagi.. Leh lar masuk line.. Gagagaga..

Yang ni tak taw nape? Masih berfikir siapakah patut ada disebelah ni?? Hahaha.. LOL.. kui3..

Akhir kalam.. Saya nak ucapkan selamat pengantin baru kepada kawan saya Syafiqa Rahman yang nak kahwin bulan Julai ni.. huhuhu..

Congrats.. Selamat Pengantin Baru kepada yang nak kahwin.. Kui3..

SHARING IS CARING

p/s : sudi2kanlah komen2 yer.. Kui3..

Advertisements
Comments
  1. aan cute says:

    hahahahahahha…segak sungguh kamu ne…
    farid ana penah ckp klu sape2 yang jdi pengapit jodoh lambat..hahahah

  2. ayn notty says:

    wah..pic yg kt pelamin 2 ngh tggu bkl pengntin prmpuannya ke???
    xsbr nk naek pelamin ek???=)

  3. ayn notty says:

    lme???tp dh xsbr nk naek pelamin ek????hahaha

  4. rien rusni says:

    hehe,farid..ensem nmpk..hehe,ni pengapit yg kawin ke or pngtin yg kawin ni,haha

  5. balqis says:

    congrats jugak to your uncle 🙂

  6. salam..
    wah best tu dapt le makan nasi myak free..hehehe..

    aik takan masa ke sana tak der yang curi2 pandang kamu kot..hheeee

  7. nurafizza says:

    salam..

    farid..ni sape yang kawen ni?pakcik nye ke farid nye..tgk kaler baju..ngn samping..kalah pengantin..huhuhu…jangan mare…merah menyala u!

  8. MOHD NAZAM BIN MD ALI says:

    amboi bagus2 anak buah sorang..terima kasih jd pengapit tapi satu je…..puji la pengantin ni duk puji pengapit…huhuuu…cari yang sebelah tu jgn tunggu lama2…ape2 pun selamat bakal pengantin aahh…hahahahaha

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s