Salam sejahtera..

Alhamdulillah bersyukur ke hadrat Illahi kerana memberikan rezeki setelah berhempas pulas untuk memenangi pertandingan affiliate yang dianjurkan oleh rakan saya Faiz Sufi. Yelar, newbie lagi. Banyak perkara yang saya dapat dipelajari dari pertandingan affiliate ini. Saya mempromosikan ebook percuma berkaitan bisnes pelajar asrama. Boleh download di sini.

Dalam contest tu dapat nombor 3. Hehe. First time mencuba, akhirnya berjaya. Yelar, dari tak dapat nombor kan. Seronok giler. Selepas ini nak lebih maju dalam program affiliate ini. Kena lebihkan usaha sekarang ini.

Ni contoh emel wang sudah di bank-in kan. Malam td ni. “Fresh” lagi. Kui3. 😀

Bukan nak menunjuk pun. padahal memang nak tunjuk. Hehe. Tapi kena lah appreciate. Bukan senang nak menang dalam pertandingan affiliate ni. Alhamdulillah dapat nombor 3. InsyaAllah akan lebih berusaha dalam program affiliate ni. Susah betul nak dapat nombor 2. Yang nombor 1 memang otai IM. Hehe. Apa-apa pun kena berusaha dalam program affiliate ini lagi. Ini screenshot carta top affiliate. Saya menggunakan nama cuti-sekolah.

Chaiyok-chaiyok redfar. Hehe.

SHARING IS CARING


p/s : Dalam perniagaan internet ini, walaupun  kita ada produk yang sangat bagus di DUNIA tapi kalau kita tak pandai hendak mempromosi ianya tidak akan mendatangkan keuntungan kepada kita. Renung-renungkan dan selamat beramal.

p/s/s: Sebenarnya saya post ini untuk memberi motivasi kepada diri saya dan kepada rakan-rakan saya bahawa memang boleh kita menjana pendapatan di internet dengan cara yang betul. 😀

Comments
  1. Thoha says:

    wah..tahniah saya ucapkan..mantap la bro dapat no 3..

  2. bagus 🙂 pencapaian yang baik..rzki cuti sekolah nie

  3. masyukkkkk apa rahsianya? hehee

Leave a Reply

