Alhamdulillah..

Sekali lagi mendapat rezeki dari hasil usaha dari aktiviti diinternet. Sebelum ini mendapat hasil dari program affiliate Jana Income Pelajar Asrama, kali ini mendapat income dari YouthSays. Mungkin ramai yang sudah tahu apa itu YouthSays. Kalau tak tahu, tanya orang yang tahu boleh tgk post sebelum ini. Hehe. Kalau kita buat sesuatu perlulah berusaha dengan bersungguh-sungguh. Hasilnya akan kita nampak di kemudian hari.

Memang kita tak akan nampak pada hari kita buat tersebut, tapi ianya akan dapat di lihat pada kemudian hari. InsyaAllah semuanya kita akan dapat jika kita memang memasang niat dan berazam untuk mendapatkan sesuatu dari apa yang kita buat. Cuma masa kita dapat saja berlainan, mungkin pada masa tersebut, mungkin juga kemudian hari. Kita hanya perlu berusaha untuk mendapatkannya.

Berkaitan post di atas hasil yang saya dapat tidaklah berapa lumayan tapi lebih juga daripada program affiliate sebelum ini. Alhamdulillah. Hehe. Sebenarnya, sebelum dapat emel dari YouthSays saya tgh check balance di akaun bank saya. Terkejut pula saya tetiba baki bertambah. Saya pun biarkan saja. Hehe. Tetiba hari ini dapat emel dari team YouthSays yang mengatakan incentive has transferred my account. Cuma jumlah tak diberitahu. Saya yang dah check sebelum ni dah tahu jumlahnya cuma inginkan kepastian saja. Hehe.

Post kali ini sekadar ingin berkongsi tiada penipuan sekiranya anda bijak memilih perniagaan yang ingin anda sertai. Janganlah anda memasuki skim-skim cepat kaya yang belum tentu kejayaannya. Jadilah seseorang yang pandai memilih untuk maju di dalam perniagaan internet.

SHARING IS CARING


p/s : Sebenarnya saya baru sahaja membeli ebook kuasa fan page keluaran bro Gero Azrul. Pastu dapat pulak bonus Resale Right dari IM tempatan. Hehe. Nak tengok ebook Kuasa Fan Page boleh lihat sini. πŸ˜€ Anda tak akan rugi sekiranya anda ingin mengumpul list untuk market anda.

p/s/s : Saya baru jer habiskan bacaan buku pertama tempoh hari saya beli. Hehe. Nantikan post seterusnya untuk buku kedua. πŸ˜€

Comments
  1. sofian says:

    wah..bagus2…dah ada ebook kuasa fanpage tu guna bebaik ye πŸ™‚

    gudluck..sharing is caring πŸ™‚

    ps:datang lawat blog ni lepas terfollow dari google buzz
    salam ukhuwah

  2. Babyblogger says:

    youthsays memang best oh

Leave a Reply

