Seminar pertama saya pergi di dalam menceburi bidang Internet Marketing!

Posted: July 20, 2010 in bisnes, Blog, buat duit di internet, motivasi, Perniagaan Internet
Tags: , ,

Salam sejahtera kepada anda semua..

Mungkin ramai yang menyangka saya sudah banyak pergi seminar itu, ini untuk menceburi bidang Internet Marketing (IM) ini. Teka je. Sebenarnya saya baru pergi seminar pertama saya berkaitan IM ini. Seminar yang saya pergi adalah Seminar Pemasaran Facebook. Hehe. Jangan jeles. Bukan apa. Inilah seminar paling murah selain seminar percuma. Saya cuma membayar RM40 sahaja. (Termasuk makan dan minum tu). Huhu.

Kepada sesiapa yang tidak pergi pasti rugi seruginya. Sebab apa saya katakan begitu, disamping kita bermain facebook kita boleh menjana pendapatan pasif. Dan secara kasarnya, sambil kita log ini facebook kita dapat duit. (bukan log in facebook dapat RM100). Harga seminar ini memang tak masuk akal.

Gambar semasa saya di seminar tersebut.

Bersama 2 orang otai yang telah lama di dalam bidang perniagaan internet.

*Gambar disebelah kiri bersama Bro Safuan dari Team Pemikat.

*Gambar disebelah kanan bersama Bro Azrul (pakar pemasaran facebook).

Di atas adalah gambar peserta-peserta seminar yang tahu memanfaatkan peluang yang ada. Memang best! Terbaik!

Selepas ini ada seminar dari Team Pemikat. Kepada sesiapa yang berminat boleh add fb Bro Safuan. Hanya terhad 10 orang sahaja.  Bayaran adalah sebanyak RM100. Grab peluang ini. Jangan lepaskan peluang ini. Seminar adalah pada 24hb Julai ini. Hari sabtu.

Jumpa anda di seminar!!!

SHARING IS CARING!

p/s : Sekiranya anda ingin berjaya di dalam sesuatu bidang, TINDAKAN adalah perkara paling penting sekali!

Comments
  1. kelhome says:

    bab beli ebook, pergi seminar ni aku sokong. klu duk baca yg free…susah nak terer..

  2. miera says:

    Walaupun sekali tapi sekurang-kurangnya telah merasai. Tentu pengalaman yang tak boleh lupelah kan. Saya. xpernah lagi..=p

  3. paan says:

    masih belum ada pengalaman lagi pergi mana2 seminar.. bez nye kalo dapat join sekali.. hehehe

    Entri terbaru->Bonus Hebat Utk Pakej Digital Kit

  4. faris azaki says:

    Tu dia Farid Ambil aura bro gero 🙂

Leave a Reply

