Blog yang selalu saya suka tengok..

Posted: July 21, 2010 in bisnes, Blog, motivasi, Perniagaan Internet
Tags: , , , ,

Salam sejahtera.
Semoga anda sentiasa sihat walafiat hendaknya. Post kali ini adalah mengenai blog yang selalu saya review. Macam orang lain juga, ada blog yang mereka suka jenguk-jenguk. Saya pun apa kurangnya. Hehe.
Blog yang saya maksudkan adalah blog saudara Julmazli Dempollok. Inilah adalah link blog beliau, Julmazli Dot Com.

Siapa Julmazli tu?

Kenapa saya suka pergi ke blog dia?

Apa yang best sangat kat blog dia tu?

Mengapa tak pergi blog orang lain yang lagi canggih-manggih? dan lain-lain.. Hehe.

Sebenarnya bukan ingin membanggakan beliau. Blog beliau ini saya katakan seperti ada magnet. Saya pun tak tahu kenapa. Hehe. Yelar, setiap kali saya buka akaun gmail saya mesti teringat kat blog beliau. Sebab ada google buzz. Kalau nak tahu, sayalah yang paling banyak komen kat blog beliau. Hehe. 😀

Mungkin itu salah satu sebab saya suka berkunjung di blog beliau. Banyak ilmu yang saya pelajari dari situ.Saya suka membaca post mengenai motivasi dan pasal perniagaan. Hehe. Banyak yang saya pelajari di situ. Ada ilmu yang diberi ada sampai dibuat 2 posting. Hehe. Kan banyak ilmu tu. Jangan lupa, ilmu apabila kita sharing akan semakin bertambah. Jangan kedekut ilmu. Jadi, selalu-selalulah posting ilmu itu di blog anda. Tak rugi pun. Sebab..

Sharing is Caring

Dan baru-baru ini di blog beliau, beliau telah melancarkan buku beliau yang terbaru iaitu.. Jeng.. Jeng.. Jeng..

Lentera untuk Bakal Jutawan.

Sayalah jutawan tu. Hehe.

Ini adalah gambar buku beliau.

Buku yang bakal menjadi bestseller 2010 ini kini sudah berada di pasaran..

Dapatkanlah buku beliau ini. Harga yang sangat berbaloi untuk dimiliki. Cuma Rm29.90 senaskah.

Untuk siapa buku ini?

Buku ini amat sesuai untuk anda yang;

1. Baru mulai mengenali perkara-perkara berkaitan wang

2. Mencari buku kewangan yang tidak memeningkan kepala

3. Mahu buku yang memperkatakan mengenai wang dengan santai dan menarik

4. Ingin memahami diri sendiri dan wang dengan lebih baik

5. Meminati subjek kewangan (jadi ini satu lagi koleksi untuk simpanan anda)

6. Bakal jutawan yang sedang pesat meningkatkan kemahiran dan kebolehan.Sayalah orangnya.

Jadi tunggu apa lagi? Boleh hubungi beliau di blog beliau kalau ingin membeli buku tersebut.

http://keajaibanpenjimatan.com/blog/hubungi-saya/

Sebenarnya, saya nak beritahu juga kepada pembaca blog saya ini. Sebenarnya saudara Julmazli ada mengadakan contest review dan menang di blog beliau. Itulah salah satu sebab saya suka mengunjungi blog beliau. Hehe. Nak join juga? Bagaimana? Sibuk je nak join. Hehe. Tarikh tutup dah nak dekat. Tengok lar sendiri di blog beliau.

Boleh lihat di review ini.

SHARING IS CARING

p/s : Jangan lupa tinggalkan komen kalau berkunjung ke blog orang lain. Hehe. 😀

Comments
  1. salam tuan umh sepi jerk??
    mana menghilang…huhu..

    wah satu sudut buku yang best nie hehehe.. 🙂

  2. Hi Geng,

    Bg pendapat saya wlpn anda suka mengunjungi blog yg anda suka sbgi panduan tetapi sebaik-baiknya anda menjenguk juga blog yg lain kerana ilmu yg disampaikan berbeza-beza..

    Tq

    • redfar says:

      terima kasih kerana berkunjung ke blog saya..
      memang banyak blog yang boleh memberi panduan.. dan blog julmazli adalah salah satunya..
      jadi tak salah saya untuk review blog beliau.. 😀

  3. miera says:

    kenapa tak pernah dengar pun nama bro Julmazli ni ye? bukan IM ke?

Leave a Reply

