My Friends

Kalau sebut kawan ni ada yang kata kawan gembira mudah dicari, kawan menangis 2, 3 je.. Kui3..
Tapi bagi saya siapa pun yang pernah jumpa saya or add saya kat fb or myspace sume kawan saya..

Berkawan Biar Beribu, Bercinta Biar Satu…

Pepatah yang kadang2 boleh pakai dan kadang tak boleh nak pakai.. Kui3..
Yelar, kalau bercinta paling koman pun kena ada 5:

i) Cinta Kepada Allah
ii) Cinta Kepada Rasulullah S.A.W
iii)Cinta Kepada Sahabat Rasulullah S.A.W
iv) Cinta kepada Ibubapa
v) Cinta kepada siapa yer??

Hehehe.. Pandai2 lar tambah sendiri.. Agak-agak nak tambah boleh jer..
Lelaki kuota sampai 4 kan?? Betul tak? Hehehe.. Gurau jer..

Inilah gambar “My Friends”..

Sume ni kawan-kawan saya semasa belajar di Politeknik Shah Alam..
Sape yang xde jangan kecil hati.. Komen lar..Nanti ade lar.. Hehe..

Dan sekarang saya belajar di UiTM Shah Alam..
Jadi, make a new friend.. Nanti post plak gambar kawan-kawan UiTM.. Hehehe..

Lagipun baru semester 1.. Hehehe.. Awek pun xde.. Kui3…

Thanks coz being my friend..

SHARING IS CARING

Comments
  1. aan says:

    hahahahahha,, ceh2 hang nk publish hang xde awek na,,
    wat ever pun i will always miss poli 😉
    frenz till d end breath huhu..
    idup farid !!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s