Baru Seminggu Dah Rosak?

Berdasarkan sebuah kisah benar..

Tersebut kisah pasangan kekasih (member aku la) baru melangsungkan
perkahwinan..maka hiruk pikuk la kampung ku dgn majlis dia ni..
penat lelah kenduri umah dia pun aku rasa..

sampai la masa yg dinantikan dia ni…
jeng.. jeng.. jeng..

mengikut adat,
pengatin lelaki kena la dok umah pengatin pompuan selama seminggu..
so, pengatin lelaki pon duduk la..
mengikut adat la katakan..

nak dijadikan citer tiba plak giliran kenduri pihak lelaki..
jadi giliran pengantin perempuan dok dirumah pengantin lelaki..

mungkin disebabkan penat sbb byk sgt keja time kenduri
pengantin pompuan pun demam..
selesai jer kenduri ari tu member aku pun dgn ‘sengalnyer’
antar isteri dia blk umah mak dia..

Terkejut mak mertua sbb anaknya dibwk pulang oleh menantunya..
mcm2 perkara bermain dalam pala hotaknyer..

lalu dia pun bertanya pada menantunyer..

Kenapa man?(bkn nama sebenar)
dengan selamba sambil meletakkan isterinya diatas sofa..

ni mak..
‘BARU SEMINGGU DAH ROSAK’..

p/s : Nak lebih banyak kisah lawak? Klik sini

Advertisements
Comments
  1. dah rosak datang bulan ‘haid’ ko atau dah tak der dara..huhu

  2. Ratijah Lim says:

    adey..ingt mesin je blh rosak..huhu…

  3. safizan says:

    ai.. dah macam mesin jer

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s